12+3 üm bugün. Zaten haftalardır lavabo için geceler 1-2 defa muhakkak kalkıyordum. Şuan yine bu aynı devam ediyor sorun yok ama 3-4 gündür resmen uyanıyorum ve bir kaç saat uyanık kalıyorum. Kendime sinir olmaya başladım. Bugün karın acıkmasıyla birlikte bir uyandım sabah 5 te süt içtim başucumdaydı zaten lavaboya gittim saat 7 oldu hala uyuyamadım. Neden böyle oluyor anlamadım. Sizde de var mı ? Çözüm buldunuz mu