tugbasimsek_ bende de bartholin kisti var, hem de yaklaşık 8-9 yıldır. Çok doktora gittim fakat ağrı sızı ve ya bana rahatsızlık vermediği için boşaltma veya operasyon yapılmadı. Genellikle de dışkıdan kaynaklı bulaşan bakterinin sebep olduğunu söylediler 😢 ağrı sızı varsa içi iltihaplıdır apsedir, bu durumda boşaltma yapabiliyorlar diye biliyorum :( geçmiş olsun