İlk doğumum çok kötü ve zor geçti. Doğumdan sonrada bende bir sürü sıkıntılar oldu. Doğumuma en fazla 20 gün kaldı ne zaman gelirse artık. Acayip stres sıkıntı içindeyim 2. Doğum yapanların tecrübelerini merak ediyorum 😊 çevrem beni avutmak için mi yoksa gerçekden mi bilmiyorum ama 2. Daha kolay olur diyor 😬🫣🥰