Dilra Arkadaşlar başarı hastanesi muayene ücretleri ne kadar vede ne kadar sıklıkla kontrole gidiyosun
Deryakaya1802 Dilra 90 tl diye biliyorum muayene ücreti, ilk zamanlar 2 ya da 3 haftada 1, sonra ayda 1,30.haftadan sonra 10 günde 1 sanırım.
Hafizzeynep Dilra bende selime hanıma gidiyorum. Az önce ordan geldim. Çok memnunum Avrasya dan çıkıpta gittim 😊
Dilra Bu testler ne zamana kadar sürüyo testler bitene kadar devlete gitsem testler bittikten sonra özele gecerim diye düşünüyorum olur mu sizce
Deryakaya1802 Dilra Eyüp devlete gidiyordum canım doktorum çok iyi Burak 🤗 Ama sadece sezaryen yapılıyo orda.o yine cepte dursun diyorum şimdi de Avrasya'da atilla beye gidiyorum normal doğumcu o da. Son anda belli oluyo ya Doğum şekli. 30.haftadayım canım 🌝
Dilra Deryakaya1802 benim eşim erkek doktor istemiyo karşi ben mevlana devlet hastanesine aldim randevu gidicem bi süre devlete ama testler bitince özele gecicem insallah allah sanada bebegini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah🤲🤲🤗
Deryakaya1802 Dilra hayırlısı olsun canım inşallah hepimiz alalım sağlıkla kucağımıza evlatlarımızı ❤️😍
Deletedmom2224 Hafizzeynep bende selime hanıma gidiyorum 26 haftalığız bu zamana kadar avrasyaya gidiyordum ama selime hanıma geçince dedim ben daha önce doktora mı gidiyormuşum 😂 avrasyanin tek güzel yani hastanenin yeni ve ferah olması onun dışında doktorları 5 para etmez siz avrasya da hangi doktora gdiiyordunuz
Mrtnurr Zeyaryeniay doğum ücretleri falan baya pahalı degil mi oranın birde bayparka hiç gittinizmi 1400 sezaryen ücreti bu kdar uygun olması kafamı karstrdı
Deletedmom2224 Mrtnurr bayparki hiç tavsiye etmiyorum doktor ihmalleri çok fazla arkadaşım onlar yüzünden 20 haftalık bebeğini kaybetti rahim ağzı yetmezliği varmış ve anlamamış doktorlar yani hastane güzel olmadığı için çok ucuz
Hafizzeynep Deletedmom2224 Ayşe ekin diye bi doktordaydım. Bana penisilin iğne verdi idrar yolu enfeksiyonumdan dolayı. Evime sağlık ocağı ve Asya sağlık merkezi yakın. Ona vurulmaya gittim iki yer de biz bu iğneyi yapmayız sorumluluk kabul etmeyiz dediler. Çok sinirlendim ne demek sorumluluk kabul etmiyoruz bu kadar ağır bir iğne mi? Bebeğe zarar vericek şeyi nasıl bana verir diye. O aralar çok kötüydüm gidip şikayet edicektim de uğraşamadım. Sonra selime hanımı tavsiye ettiler gittik eşim çıkışta aynı senin kurduğun cümleyi kurdun. Biz bu zamana kadar doktora mı gidiyomuşuz ya dedi. Normal Avrasya’da ki iyi sağlıklı boyu kilosu kalkabilirsin diyo du sedyede yatışım 3 bilemedim 4 dakika sürüyordu yani 5 bile değil 🙄 ama selime hanım 👏🏻👏🏻 Beyni ağzı yüzü kolu bacağı gözü parmakları kemikleri suyu mide böbrek yani aklına gelen herşeyi tek tek gösterip kontrol ediyor. Elhamdulillah sağlıklıyız bi sıkıntımız yok ama ona rağmen 10 dakika bakıyor hemen bakıp geçmiyor. Avrasya’dan çıktığıma üzülmüştüm çünkü yeni temiz ve ferah olması beni mutlu ediyodu. Ama doktor kötü olduktan sonra yapacak bişey yok. Başarının da selime hanım hakkında hiç kötü yorum duymadım okumadım da ama hastane olarak ne yalan söylim olumsuz yönlerini okudum. Uzun uzun yazmışım napim o kadın beni çok sinirlendirdi sora anlatıyorum 😂 ama önemsiz de değil Allah korusun ya bebeğime bişey olsaydı kim vericek hesabını. Hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Hulyaaaa Hafizzeynep doktorumuz bölgemizin en iyi doktoru Emin ol canım. Selime hanım candır gerisi heyecan 😂😂😂
Deletedmom2224 Hafizzeynep bende Ayşe ekindeydim şuan erken doğum riskimiz var daha 26 haftaligim ama kendisi çok normal bı durummuş gibi davranıp hiç önemsemedi bende Selime hanıma geçtim 😁
Oyakubra Hafizzeynep bende bastan beri selime hanima gidiyorum banada dis gebelik demislerdi selime hnim sayesinde saglikli bi gebe oldugumu ogrendim ;)