Doğum yapalı 47 gün oldu ve benim hala kanamam var. 35. günden sonra kahverengine dönüp azalmıştı bitiyor sanmıştım ama birkaç gün sonra tekrar kırmızıya dönüp yoğunlaştı. Doktor kontrolüne bayram sebebiyle gidemedim. Bu hafta gideceğim. Lohusa kanamasının hemen ardından regl olabilir mi acaba diye düşünüyorum çünkü regl ağrısı da oluyor ara ara. Yaşayan var mı ?