Dilos3434 19+5 teyim ilk günleri ayları yaşarken ne olduğunun farkında değildim 😂 sürekli uyuyodum herşeyden tiksinmiştim bu yüzden üzülüyodum.Ama şimdi dönüp baktığımda herşeyde olduğu gibi gebelikte de herşey geçiciymiş diyorum. Kötü olan şeyleri hatırlamıyorum, eşimle güldüğümüz ne kadar şey varsa onları konuşup duruyoruz.Bugünüme binlerce şükür 🤲🏻 zorluk olacak ki güzelliklere kavuşalım.