sudeli4 hayat2 ay maşallah gayet iyi bence Benm doktorumda çok istiyor 37+ larda doğum yaptırmak ama pek mümkün durmuyo 37 olabilsek mucize gibi ama şükür gelişimi yeterli ağrılardan kurtulup bebişe kavuşmak istiyorum artık ya
annekiz6141 hayat2 35+4 olduk bizde ssvd ilerliyoruz ama ben çok bunaldım. Sanırım bekleyemicem 🤦♀️ 36 haftalıkken kontrolüm var doktoruma gün vermesini söylicem..