elifyazar1901 8 haftalığım, dün aynısını yaşadım kahveden regl kırmızısına döndü bir kaç saat içinde😞 doktora gittim bebek iyiydi ama 2 kese gördü biri boş. Gebelik çift olarak başlamış, Muhtemelen büyüyen bebek diğer keseyi atıyor rahimden dedi. Bebeği gördük iyiydi kalp atışı vardı, hatta hareket ediyordu ufak ufak 🥺Akıntım kahveye döndü dün geceden beri. Progestanı 3e çıkardık. Dinlenin dedi.Bence siz de görünün doktora içiniz rahat olsun korkmayın.