Evde alet bulundurun hiç hafife alınacak bir durum değil. Benim kontrollerde normal çıkıyordu ara ara evde tansiyonum yükseliyordu farkındaydım ama alet yoktu. Doğuma bir gittim 15-10 15-9 gidip geliyor. Açılmam hızlı ilerledide normal doğuma izin verdiler yoksa apar topar sezaryene götüreceklerdi