dilaradoyan Elisa0110 smnr_533 bebeğin pozisyonu uygunsa net belli de olabilir. İlk kızımı tam 12. Haftasında söylemişti doktor bacakları apaçık çok net görüyorum organını demişti. Ama ikinci kızımda 16. Haftasında öğrendim örneğin
Esma006 smnr_533 özele gidiyorsan bir tahminde tabii bulunabilir ben özele gitmiştim 13+3′te öğrenmiştim
Esma006 birmeftu yüzde 70 dedi erkek kendini hemen belli eder aşkım kız çok geç belli eder de iki hafta sonrra da 16 haftalık oldum devlete gittim orasida erkek dedi sonra tahminde bulunan doktoruma randevum geldi oda kesinlestirdi
birmeftu Esma006 bende gittiğimde 11+4 falandım sanırım ultrasona göre 12 tahmin edebilirim dedi biz yok dedik kızımda erkek demişlerdi diye sonra ben dayanamadım sordum %60 erkek dedi ama işte bu hafta yine gideceğim 13 hafta oldım inşallah yine bir tahmin yapar
0smy0 smnr_533 21 haftalık olup hala öğrenemeyen ben 🥲 detaylıda görücez inşallah yoksa özele sırf cinsiyet için gidicem 😄
nevinbulyaman Haftada kız diye tahminde bulunuldu 14. Haftada sanki erkek denildi 15. Haftada fetal dna ile kızımızın olacağı netleşti
semblog smnr_533 bende bugün gittim 12+5 tahmin yürüttü kız diye cinsiyet Organ kemiği kapalıymış Buda kız anlamına geliyormuş demek ama yine kesin öğrenmek için 3 hafta sonra gel dedi
champanne Oğlumu 18. Haftada anca öğrenebildim göstermedi ama kızımı doktor 11 haftalıkken bu haftada cok değişir ama kıza benziyor dedi ve doğru tahmin etmişti. Cihaza ve doktora göre cok rahat öğrenilebilir
birmeftu Esma006 bence şeyi görerek demedi ama bacak arasına anlık bakıp kapattı gördüm bir kızım var erkek diyince sevinmedim değil ama işte kimi de sonraki hafta farklı söyledi diyor bakalım bu hafta gidecem yine belki yine bir tahmin de bulunur