Kızlar ben yıllardır skolyozu olan biriyim çok aşırı ileri derece değil ama 22 dereceydi en son 1 2 yıl önce doktora gittiğimde gebelikten once de bel sırt ağrıları olan biriydim normal doğumdan da com korkuyorum üniversite hastanesi takipliyim istegime göre orda sezeryan tercih edebiliyor muyum bilgisi olan var mı normal doğumdan çok korkuyorum çünkü bide belim hasar alır diye kaygilaniyorum skolyoz olduğundan dolayı 6 sene önce de trafik kazasında kalça kemiğim catlamıştı hala daha ağrısı oluyor doğum onu da tetiklerse diye aklıma giriyor arada