aysnrsnnogluu Kızlar 36 haftalık 3. Gebeliğimdeyim artık çok zorlamaya başladı ve ağrılarım fazlasıyla arttı. Bebek ters geldiği için mecburi sezeryan olacak doktor 39a kadar bekleyelim diyor fakat ben dayanamıyorum beklemek mi gerek illa 😢
bilgis aysnrsnnogluu emin olun beklemek gayet güzel çünkü Şimdi aldı diyelim ya ciğeri gelişmemiş ise hem o zamana kadar daha da kilo alır daha iyi emme refleksi olur bu yönlü düşünmek daha iyi
bilgis aysnrsnnogluu benimde ikinci hamileliğim ve çok zor geçiyor 34+4 haftalık oldum ilki sezeryanla oldu 36 haftada ve küvezde kaldı 2 hafta keşke diyorum karnımda kalsaydı orda kalacağına direk yanıma verilseydi yavrum
dilaradoyan aysnrsnnogluu bebeğin anne karnında geçirdiği her gün çok kıymetli. Ben makat gelişten sezaryenımı tam 40.haftamda oldum. Daha erken istemedim doktor da aynı düşüncedeydi