minikmucizem26 ftm_ayazzz Amin inşallah cnm..Sen takiplerini orada mi yapıyorsun şuan kac haftaliksin
ftm_ayazzz minikmucizem26 takipli değilim oraya kontrole gidiyorum orada sürekli doktor değişiyor ama genel anlamda iyi bir hastahane 21 haftalığım
medcag birdirbir1 merhaba canım , yine bir şansını denersin tabi ama ben eğer orada kaydın yoksa doğuma kabul etmiyorlar diye biliyorum devlet hastanelerinde
birdirbir1 medcag aa öyle mi kaydım yok orda öyleyse almazlar doktorumun izni bitene kadar yerimden kıpırdamadan duruyim ben en iyisi🫢
minikmucizem26 ftm_ayazzz evet sürekli ayni doktora denk gelmek zormuş brz ama ilgilendiktn snra ne fark ddrki yeterki iyilerle karsilasalim
ftm_ayazzz minikmucizem26 çoğu gittiğimde doktorlar iyiydi hatta ikili test te bir doktor vardı adını bilmiyorum çünkü kapıda yazanla içerideki de farklı oluyor doktor öyle sakin ve ilgiliydi ki anlatamam bir şeyi göremedi Altan bakabilir miyim diye izin istedi örtü verdi falan pazartesi detaylıya gideceğim inşallah iyi bir doktora denk gelirim
minikmucizem26 ftm_ayazzz bende orada detayliya girmistim 22 haftalikken ..doktorun adı verda altaydi sanirim alanında cok uzman tecrübeli birisi konuşmalarından ilgisinden belli oluyordu …yanindada asistanı vardi ..15 20 dakika bakmıştı onuda beğenmiştim bn…umarim ona denk gelirsnz:)
ftm_ayazzz minikmucizem26 verda hanımı duymuştum bir kaç kere iyi bir doktor benim ikili testim de ki doktorum da iyiydi baya ilgilendi yarım saat 40 dk helal olsun mesleğinin hakkını veriyordu hayırlısı bakalım
nurdanozc Ben 31 haftayım şimdi kızlar özele gidiyorum daha hiç devlete gitmedim ama özelde 120 bin doğum ücreti devlet hastanesinde kaydım hiç yok sakuraya aldım bakalım hiç gitmesek de acaba takip olmadığı halde doğuma alırlar mı