Merhabalar 35+4 haftalık gebeyim etlik şehir hastanesi perinatoloji takipliyim normalde ama doktor artık risk kalmadıgımı bayramdan sonra kadın doğuma gidip sezeryan için gün almamı söyledi ama kafam çok karısık sizce etlikmi bilkentmi her iki hastanedede sezeryan doğum yapanlar süreçlerini paylasırsa bende karar vermek istiyorum