Arkadaşlar, 36.haftaya girdim , bebeğim makat gelişte. Hiç sancım yok. Sadece çok yorulursam her zamanki gibi bacak bel ağrılarım oluyor. Bebeğimin hareketleri normal ama eteafımdakiler normalde yalancı sancılarımın olması gerektiğini söylüyorlar. Acaba bebek makat geliş olduğu için mi hiç sancı durumu yaşamıyorum? Bu normal mi ?