uydurbirsey Kızlarrr , biz şuan 21+3 oldukk haziran ortalarında alışverişe başlayacağız sizce erken mi siz ne zaman başladınızz
dgngr uydurbirsey ben de 23 te başlamıştım. 32 de bitirip hastane çantası hazırladım. Zaten 33 ten sonra hiçbir şey yapmak canım istemedi ağırlaştım. Şimdi 34. Haftadayım , 36 da çikolata magnet yaptırcam. Tam denk gelir heralde
beautiful_ uydurbirsey cinsiyet kesinse ne kadar erken o kadar iyi bacım sonlar yoruyor uyku basması falan illallah ettiriyor
uydurbirsey dgngr bende o şekilde yapacağım sonlara doğru insan hem heycana kapılıyor hemde ağırlık artıyor sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah 💐💐💐