Çok geçmiş olsun. Öncelikle sizin ruhen dingin hissetmeniz çok kıymetli. Üç yıl önce bende kaybettim. İlk başlarda ilk 6 ay böyle bir tetikte bekleyişim oldu benimde. Lakin psikolojik olarak yerini doldurmak çabasından ziyade konudan uzaklaşmanız normal hayatın akışında kalarak güzel hobiler sağlıklı bir yaşamda psikolojik ve fizyolojik olarak yeni bir hikayeye kendinizi hazırlamanız bu süreçte daha kıymetli.
Mutluluk dolu hikayeniz olsun 🙂