cansuuuy İlk bebeğim erkekti 39+2 de preklampsiyle acil sezaryene alındım, ikinci bebeğim kız 31 haftalık şimdi doğumu kaçıncı haftada olur, iki kere doğumu yapmış tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
Alara6161 cansuuuy ilki sezeryan oldum 38+3 de ikincide bebeğin gelişimi ii dediler tansiyon unda biraz yüksek dediler 38+2 de aldılar bunda da 38 de alırlar büyük ihtimalle genellikle sezeryan larda çocuğum gelişimi kilosu iyiyse 37 38 . Haftalarda alıyorlar
Milenamavi Doktordan doktora değişiyor aslında kuzenim 3 sezaryen oldu 2. Ve 3. Sezaryen planlı değildi ya sancisi başlayınca ya suyu gelince oldu 40 haftayı hep geçmişti doktor anne bebek dostu sezaryen yapiyordu
psymom2 Bana 38-39 gibi dedi resmi tatiller hafta sonu tatili filan dışında bir gün dedi o da muhtemelen 38+3 olur diye tahmin ediyorum 39 dan sonraya bırakmazlar herhalde ama gidişat çok önemli
Ruzgar2021 cansuuuy benim de 39+1 de plasenta ayrıldığı için acil sezeryan olmuştum bu defa da riske atmamak için 38+2 de falan alacak
-Papatya33 Ben ilkini 36. Haftada erken doğum yaptım. Bunda 38 de alırım dedi ama Nst de orta sanci çıktı ve göbeğin düşmüş baya.sancıların başlamadan almak istiyorum dedi. 37. De alacağını soyledi