Meltemia maşallah saglıkla alın kucagınıza ama şöyle bir şey söyelemek istiyorum cinsiyetin bulantı ve yenen şeylerle alakası yok her ikş ihtimali de yaşayabilir anneler ben oğlumda 5 ay ölümüne kustum serumla ayakta durdum şimdi ise kızıma hamileyim ve bunda evwt daha rahatım ama tatlı yiyorum sürekli ynai değişiyor anneler bu ihtimallere bakıp üzülmesin nasipte ne varsa onu yaşıyoruz yeterki sağlıklı olsunlar şimdi 20. Haftdayım asla kızım olmaz diye düşündüm ama rabbim nasip etti Alalh herkese her iki duyguyu da yaşatsın inşallah 🤲