dilarabasciftci heyecann2 inşallah bizimkide kızdır oğlum var kızımda olsun istiyorum en önemlisi sağlıklı olması tabikide 🌿✨🪞
baharsst 14+5 olucaz birazdan. 12+3 de doktor anlayamadı Fetal verdim bekliyorum. Bayramdan dolayı uzadı surec. Merak ediyorum bende cok😇
1gh 12 haftaya kadar sabahları bulantı çok vardı kusmada oluyodu 13 haftaya girince geçti çok şukur ama bazı günler kuyruk sokumuna öyle bi ağrı giriyorkii anlatamam son 2 haftadır çok kötü ağrı giriyo belime🥲
dilarabasciftci melikee011 oldu gibi erkeğe benziyor bebek ama kesin erkek demiyorum dedi ağlıcam ama yaaaa ühühühüh sağlıklı olması en önemlisi ama kız istiyordum
dilarabasciftci Erkek dediiii erkeğe benziyor kesin erkek demiyorum dedi kız olma ihtimali var mı sizce ağlıcam yaaa 🤣🥲🥹💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖