Kızlar doğum yapalı 1 ay oldu bugün. 82 kg ile doğuma girdim. Hiçbir şey yapmadan 71e düştüm. Güncel kilom 71. Ama ideal kilom 55. Bpyum 160 çünkü. Kilo vermek istiyorum ama aynı zamanda emziriyorum. Emzirirken diyet yapmak uygun mu? Yapan var mı? Nasıl beslendiniz? Bu arada happy momdan mezun oldum ama diğer uygulamaya alışamadım oyüzden buralardayım yine😅🫣