ebruozcelik Kızlar ilk kızım olacak. Adını Umay Ada Özçelik düşünüyorum sizce nasıl ? Güzel isim önerileriniz varsa da alabilirim 🥹
esraahmetaras ebruozcelik komşumun kızının adı nüha. Hiç kimsede duymadım ve söylemesi de çok kibar geliyor bana