cemos36 ilk baslarda bebegime uni baby kullandim 1 yasindan sonrada biobaby şampuan kullanmaya basladim suan memnunum 18 aylik oglum hala devam ediyoruz saclarini uzatiyor diye tavsiyeler almistim tanidiklarimdan onun icin gecmistim sampuana ama icerik olarakta temiz guzel