gizemiaaa damla1909 ben 19. Haftadayım bebek yağı kullanıyorum her gün duştan sonra ertesi duşa kadar nemli kalıyor vücudum
Tomriscvn damla1909 13.haftamdan beri bio oil sarı olanı kullandım 37.haftamdayım 1 tane bile çatlağım olmadı ama bence birazda tenimizle alakalı bir durum 😊
ghostty damla1909 ben lierac kullandım serum ve jelini. Sonra mustela yağ ve kremini kullandım. Hiç çatlağım olmadan doğum yaptım🤗
DenizAda_ damla1909 hindistan cevizi yağ , mamaaura çatlak kremi çok iyi ikiside arada da bioderma atoderm kullanıyorum İlk hamileliğimde de bioderma atoderm ve Hindistan cevizi yağ kullandım hiç çatlağım olmamıştı. İnş bunda da olmaz çatlağım