Merhabalarrr🌸 Umarım herkes iyidir 🤍 Ben SAT’a göre 16 haftalık, ultrasona göre 17 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim ve karnımda anlamlandıramadığım, acı olmayan, ufak bir dokunuş, çok hafif bir hissiyat oluyor saniyelik. Bu bir kramp veya ağrılı bir sancı değil. O da arada rahim genişlemesinden ötürü oluyor ama bu bambaşka bir şey. Çok garip sanki biri dokunuyor gibi. Saniye şeklinde sürüyor. Önce anlamadım ama sonradan aklıma geldi bebek mi hareket ediyor acaba dedim. Ama henüz nasıl bir şey olduğunu bilmediğim için gerçekten bebek hareketi mi emin değilim 🥰 acaba nasıl bir şey? İlk gebeliğinde bu haftada böyle hisseden var mı?