biranne_1977 birmesele bende 2 gün önce kanama alanı oluşmuş kanamam vardı eve geldim dün pıhtılaşma vardı sonra düşük yaptım 6+6 da 😔
birmesele biranne_1977 hiç öyle düşünme sağlıklı olsaydı yiyecek ekmeği olsaydı zaten doğacaktı zaten sağlıksız olduğu için o haftaların da düşüyor inşallah tez zamanda Rabbim sağlıklı bir şekilde hayırlı evlat nasip etsin