Gulceefe-00 bir benzerini bende yaşadım canım çok kötü bir durum hamileliğim başladı Neta takibi yapıyorduk 1-2 sefer güzel arttı ve sonra lekelenme ile acile gittim betam düşmüştü düşük yapıyorsun dediler yoğun kanama ile hastanede yattım epey düştü beta vs vs sonra doktorum dediki iyice sifirlari görene.kadar 3 günde bir kan vermeye devam edeceksin dedi kan vermeye başladım düştü düştü sonra bir anda artmaya başladı çok korkmuştum doktoruma gittim dış gebelik ya da icerde parca kalmıştir tam düşmemiştir o kan değerini yükseltiyordur dedi gerçekten de öyleydi plasenta parçası kalsa bile değer yüksek çıkıyor malesef sonra tek çözüm kürtaj ve kanser iğnesi oldu malesef 2 doz metotraksat iğnesi ve kürtaj oldum sonrasında beta çok güzel düştü 1 ay gibi bir sürede sıfırlandı gitti 6 ay gebelik yasaklandı o süreler çok kötü bir psikolojideydim çok zor Allah yardımcınız olsun
Ben 1 sene korundum Şuan 2. Gebeliğim 32 haftalık hamileyim elhamdülillah