Merhaba hamişler ben ikinci kızımı insallah özelde doğurucam sorum şu sgklı değilim ama bağkurluyum eşimde öyle, özelde fazladan para alıyormuş heralde ,bir kısmını geri alabiliyormuşsun mahkemeye vererek. Acaba bu durum sadece sgklı icin mi yada fark etmez mi herkes hak sahibi mi bu paraya.