Merhabalar. Yatar pozisyonda olduğumda bebişi göbek deliği çevremde hissediyorum artık eskisi gibi pıt pıt değil de bir yerden bir yere geçiş gibi. Dışardan dalgalanma gibi gözüküyor. Ayakta olduğumda ise göbeğimin altında bikini çizgimin hemencecik üstünde gibi hissediyorum biraz rahatsız ediyor o yüzden normal değilmiş gibi geliyor. 1 ay önce bebeğin eşi aşağıda demişlerdi sebebi bu mudur acaba? Sizlerde durumlar nasıl?