Hanımlar merhaba, bebişim 37 günlük normalde uzun süre emerdi fakat şu an atak döneminden dolayı 15 dakika emip bırakıyor 1 saat sonra tekrardan meme istiyor. 15.dakikanın sonunda da memede uyuyakalıyor. Normalde çok iştahlı bebek ama hem sağ hem sol memeyi boşaltır ama 3-4 gündür azalma var
Bu durumu nasıl düzelteceğim bilmiyorum pozisyon kaynaklı vs olabilir mi? Yardımcı olabilecek var mı?