benimminikbebegimm Kızlar hamilelikte şiddetli boğaz ağrısı sinüzit vücut ağrısı yaşadınız mı 3 4 gündür evde geçiriyorum başta sadece Boğaz ağrım vardı bugün diğerleride başladı doktora gitmem gerekir mi bebek etkilenir mi ?evde neler yapıyorsunuz geçirmek için
Noyimommy benimminikbebegimm ben de dediğiniz benzer şeyleri yaşamıştım o ara kontrolüm de vardı doktorum boğaz spreyi bi de c vitamini vermişti evdede pekmezi ılıtıp içine minnacık karabiber koyup bi kaşık içiyodum boğazımı yumusatıyordu bide su içmeye çalısıyodum bol bol
bebeveanne44 benimminikbebegimm limon içine tuz koyun biraz gargara yapın ya da tuzlu suyla gargara yapın günde iki üç kere çok iyi geliyor sıcak şeyler için sık sık pekmez bal yiyin anca öyle toparlanıyo birde multivitamin kullanıyosanız onu ihmal etmeyin meyve yiyin bol bol bende bir haftadır çekiyorum yeni yeni toparladım hastanede bişey yapmıyolar sadece parol
ghostty benimminikbebegimm ateş var mı? Kendinizi gözlemleyin 3-4 gün içinde düzelmezseniz doktora gidin derim.
benimminikbebegimm Noyimommy kullandın mı peki ilaçta kullanmak istemiyorum bu şekilde dayanırım zaten yine kullanmadan geçene kadar ama bebeğim etkilenir mi diye korktum sadece
Noyimommy benimminikbebegimm boğaz spreyini birkaçkez felan kullandım zaten kadın doğum uzmanım yazmıştı c vitaminini de bir kaç kez kullandım onun bir zararı olmuyor zaten maalesef o ara çok bulantım olduğu için vitamin bile içemedim doğru düzgün pipetle su içiyodum uyumak dinlenme olmayınca geçmiyor ateşim çıkmadığı için tekrar doktora da gitmedim insan ilaç kullanmaya korkuyor ama bazen de gerekli oluyor