nsrnht 8 haftalığım, dün önce kahverengi lekelenme oldu. 3-4 saat sonra kırmızı regl kanı gibi geldi. Sonra tekrar kahveye döndü ve hala kahverengi geliyor. Gece doktor baktı, bebek iyi. Kanama alanı görülmüştü ordaki kirli kanı atıyor vücut büyük ihtimalle. Ama çok korktum hala korkuyorum 😞 ağrım da sancım da oluyor ara ara😞 2 tane progestan kullanıyordum 5.haftadan beri. Şimdi 3e çıktık.