evrimakaltunn Acı bi kayıp yaşadım 3 buçuk aylık hamileyim tek tük sigara içiyorum 3 gündür iyi değilim piskolijik olarak ilk gebeliğim tüp bebek bide o kadar çabaladım bebeğim için ama elimde değil elim sigaraya gidiyor hamile kalır kalmaz bırakmıştım
anonimmom_ evrimakaltunn canım kendine bu kadar stres yapma kaybın varmış bikaç gün tek tük içmekten çok büyük bi problem olacağını sanmıyorum tüm hamileliği boyunca içenler var. İçmesen daha iyi ama içiyorum diye de kendini strese sokma bu kadar
sarilale123 evrimakaltunn çok fazla içmemeye dikkat edin yinede. Acınız var sizide anlıyorum ama bebeğinizde var düşünmeniz gereken ayrıca.
smglyrk Allah izin vermezse hiçbirşey olmaz bebeğine bende içtim keşke içmeseydim ama olmuyor. Çok şükğr iyler şimdi inşallah ilerde bişey olmaz
evrimakaltunn smglyrk teşekkür ederim vicdan azabı çekiyorum ama elimde değil elim sigara gidiyor beynimi susturamıyorum