24+4 haftadayım karnıma daha hiç bişi kullanmadım şükür karnımda daha çatlağım yok göğüslerimde var sadece biooil mi ne bi yağ önerdiler badem yağı bol nemlendiricili bi krem söylemişlerdi ama unuttum nivea sıkılaştırıcı kremi almıştım daha hamile kalmadan önce ama hamilelikte kullanma dediler bilmiyorum araştır sende instada ikiz doğurmuş kadın takip ediyorum tüm hamileliği boyunca kullanmış niveanın sıkılaştırıcı kremini hiç çatlağı yoktu