Kızlar selam reglim 10 gün gecikti ben reglden 4 gün önce idrar testinde çok silik çizgi ve kanda 13 değerle öğrendim bu güne kadar olan beta yükselişimi yazacağım yarın doktor randevum var keseyi görür müyüz artış iyi mi
17 Mayıs-13,18
19 mayıs-56,48
21 Mayıs-180,45
23 mayıs -423,81
8 gün sonra bugün
31 Mayıs-11826
Bilenler yardımcı olabilir mi ❤️