ayyuzlu99 Kızlar 39 olcam üç güne ama ne sancı var ne belirti çaylar hurma yürüyüş squat yapıyorum sürekli hatta hamileliğimin başından beri hep yürüyorum. Nişanım da gelmedi henüz. Ne zaman başlar ki doğumum 💛
sarilale123 ayyuzlu99 bebek ne zaman gelmek isterse bacım.. bazen biz naoarsak yapalım başlamıyor. Cinsel ilişkide dene
sumalparslan ayyuzlu99 valla bende 37+4 oldum ama bebek iki hafta öndeydi en son şuan tüm tuşlara basıyorum doğurmak için bakalım 😂
minikmucizem26 ayyuzlu99 ayy darisi benim başıma ins 39 haftaları gormeyi cok istiyorum iki erken doğum oykum var cnku;)
tubitubi90 ayyuzlu99 leğende çamaşır yıkamak mantıklı gelmişti bana 😀 benim normal doğurmamam lazım o yüzden yapmıyorum öyle şeyler 🤭
babydepreli Bende 39 oldum hiçbir doğum belirtisi yok bebeğin başı da çok yukarda demişti doktorum geçen hafta
sumalparslan ayyuzlu99 size katılıyorum tam İkizler Burcu ama bende koç burcuyum inat ettim bugün doğurmaya 😂
Bebek1 ayyuzlu99 biz de çarşamba 39 oluyoruz çörek otu yağı içiyorum Civan perçemi kaynatıp ılıtıp üstüne oturmaya başladım bugün sonra sıcak duş