sinemkala Canım hep iyi düşün ,herşeyin gelib keçici olduğunu düşün❤️❤️Kaç hafdalık bebeğiniz? Onun tekmelrini his etdiğinizde zaten dünyalar sizin olucak,hele doğumdan sonrayı fikirleşemiyorum❤️Eşinizle aranızı iyi tutun,belki yeni evlisiniz ,çocukda çabuk olunca düşünüyor insan biraz mutsuz oluyor.Evliliğin başları öyledir bende öyleydim,ama hepsi geçiyor.Hayatımızı biz güzelleşdirmesek kimse bizim için gelibde güzelleşdirmeyecek.Artık bir ailesiniz bunu korumaniz gerek❤️