Deletedmom231 Zuleyha18 Rahim ağzında olsaydı eğer aşağıda olsaydı riskli olurdu canım ön tarafa yerleşmiş plasentan zaten riskli olsa doktorun söylersi endişelenme
Bgun Zuleyha18 benimkide ön tarafta canım doktorum bir aıkıntı yok yukarda önde duruyor sadece hareketlerini az hissedersin ve ultrasonda güzel poz yakalamak zor olur dedi😊
Bgun Zuleyha18 bir dahaki kontrolde aklına takılırsa doktoruna sorarsın canım benimde aklıma takılmıştı birde internetten bakınca açıklamasına kafayı yemiştim meğer hiç düşündüğüm gibi değilmiş😊