Bu durumu yaşayan var mı
serragungor 32+4 hala agriyo vallaa..
31 oldum aşağıya baskı ve arada adet sancısı gibi ağrı oluyor banada
karaelmas01 aşırı bi ağrım olmuyor ama arada giriyor
hariboom bende tek ben yaşıyorum sanmıştım bu durumu
serragungor evet benim de oluyor sürekli ve düzenli değilse normal diyorlar