Bebek emmesze yada kilo kaybı çok olursa hastane mama takviyesi yapıyor fakat her hastanenin kullandığı mama farklı belki sen o mamayi hiç tercih dahi etmezsin bence yanında güvendiğin mama götürmek. Ben ilkinde evolvia kullandım gayet memnunum ikincisinde de yine evolvia mamayı tercih edeceğim