busesahin 22-26 arası bende bir yeme atağı olmuştu , sonra normale döndü , tavsiyem elinizden geldiğince sağlıklı şeylerle beslenin ve 20. Haftalara kadar kilo almadan gelmeye çalışın , çünkü o alınan kilonun bebekle alakası yok , tamamen kendi bedenimize almış oluyoruz