İyi akşamlar kızlar,
17+6 olduk çok şükür bu günlere gelebildik ama tam net cinsiyeti öğrenemedik henüz 🤭😌
8 Haziranda tekrar kontrolümüz var bakalım o zaman görebilecek miyiz ultrasonda. Siz ne zaman öğrenmiştiniz? Öğrendikten sonra değişen oldu mu? 🤭🥹