Selamlar. 34haftalık gebeyim en başından beri Orkan hocaya gidiyorum ve ilgili baya. Önceki gebelikten tansiyonumdan dolayı sezeryan oldum. Yine sezeryan olacağım ama bu kez devlette.sultanbeyli de doğum yapan var mı. Tansiyon şeker tiroid takipliyim🫣ama orkan hoca sıkıntı görmediğim sürece doğuma kadar ilerleriz yoksa eğitim araştırmaya gitmen gerekir dedi. Salı kontrolüm var yine. Endokrinden de insilün kullanıyorum. Sultanbeyli de doğum yapan var mı. Sezeryan Doğum aşaması ameliyathane hemşireler sonrası odaya alınmak odada eşin olabilmesi gübi durumlar hk bilgilendirebilecek olan var mıdır🩷çantama bile ne koysam bilemedim. 🙂tuvalet kağıdını havlu peöeteni nevresim bile koy diyor eşim