Benim işim gereği geçen seneden bir doz tetanoz aşım vardı 21 ya da 22.haftamda gittim boğmacalı yaptırdım başka gerek olmadığını söyledi ebe bebeğin hareketlerini tam olarak tekme mi dönme mi ne hareketi yaptığını anlamıyorum ama yaptırdım hiçbir sıkıntı olmadı ağrımda vurulan bölgeye dokunulunca ağrıdı 2 gün bence doktoruna danış ama 20.haftadan sonra 2 doz olacaksan birini yaptır bi sıkıntı olmaz bende doktoruma hep sormayı unuttum burdan ve çevreden duyduğum kadarıyla bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum