Aybke6 canım aynı sorunla Ben de acile gittim korktum bebeğe bir şey oldu sandım nst ye bağladılar çok şükür bir sorun çıkmadı zaten kızım da hastaneye gitmemi bekliyormuş Ondan sonra hiç durmadı Arada bir böyle oluyor sanırım onlar da artık düzenli uyuyup uyanıyorlar🙈🤗