Merhaba 20 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebeğin eşi aşağıda ve çok gezme ayakta durma dedi doktorum . Malum bayram geldi geçti üstümüzden ve ayakta da kaldım yürüdüm de . Çok olmasa da karnımda hafif ağrı hissediyorum acaba psikolojik mi bu durumda olan var mı acaba