leyladerler Diyarbakır Memorial de Aydın Ilgın da sezaryen doğum yapmıştım doktordan tutun bütün çalışanların ilgisinden, hastaneden, temizlikten herşeyinden çok memnun kaldım. 2. Dogumumu da orada yapmak çok isterdim ama tayinle taşındık 🥲 doktorumu çok severdim