Bende 31 haftalık oldum gerçekten dünden beri aynı şeyleri yaşıyorum sizinle hareket azaldı desem sanki gücü azaldı sadece aşağıda baskı ve kasıkta pıt pıt hissediyorum 2 gün önce maşallah soldan sürekli ittiriyordu böyle olunca içim içimi yiyor benim de inşallah normaldir baş geliş demişti geçen hafta doktor belki pozisyon değiştirdiler