Hazalibis Kızlar merhaba bebek düşünüp bu ayı değerlendiren ümitli olan ve ya belirtisi olan var mı ? Sat 12si 4-5 gündür göğüs hassasiyeti yaşıyorum dünden beri çok uykuluyum bakalım regl tarihini bekliyorummm
melek_anns Hazalibis merhaba benimde sat 8 Mayıs bat 9 Haziran regle var daha ama göğüs ucu kararması ve ağrısı var
bingaling562 Hazalibis benim de bat 9 haziran. Dpo 6 oldu bugün. Birkaç gündür göğüs ağrısı hassasiyeti mevcut dokunmadan bile acıyor göğüslerim. Ama pms döneminde de yaşanıyor tabi bunlar ayırt edici şeyler olmadığı için belirti diyemiyorum. Bakalım hayırlısı bekleyeceğiz bir süre 😅
mrym1453 Hazalibis sat 7 Mayıs adet ile gebelik aynı belirtide olduğu için seçemiyorum hayırlısı olsun bende burda bekleyeyim
Rojdiyebiri Hazalibis bat 7 haziran bugün dpo 7 ama belirti kovalamadığım için belirtileri bilmiyorum sadece baş ağrısı var hafif kasık batmaları o kadar
elisamommy melek_anns Benimde bat 9 5 aydır deniyoruz bu ay çok değerlendirilemedi bayramda köye gittik falan bakalım hayırlısı inşallah vardır
melek_anns elisamommy şuan regle işte 8 gün var göğüs ucu kararması ve göğüslerim de ağrı var çok halsizim sinirliyim ama bilmiyorum ümitlenmekte istemiyorum ne kadar üstüne düşersem olmuyor çünkü bunu farkettim ilk defa bu ay ovulasyon testi kullandım üç gün pikti ama yumurtlama akıntım olmadı hayırlısı neyse o olsun inşallah senin varmı peki
elisamommy melek_anns Bu Ay Sanırım Bendede Yumurtlama Akıntısı Olmadı Bayram Dolayısıyla Çok Değelendiremedik Zaten De O Kadar Uğraşa Tutmayıp Bu Ay Tuttuysa Şaşırmam 😂Bendede Halsizlik Sinir Hali Uyku Hali Var Sık İdrar Gögüs Hafif Büyüdü Falan
Bir1kelebek Benim de 11 harizan hiç belirti yok zaten bu ay değerlendiremedim pek sanırım ovülasyon yaptım pik beklemediğim gün pik oldu ilişki oldu ama sonra daha değerlendirmedik
selentaslan Bat 10 haziran benim de göğüs hassasiyeti dışında bir belirtim yok bu da belirti sayılır mı bilemiyorum ama 😂
melek_anns elisamommy yaaa ben gördüm hayırlı olsun 🙏🙏 Bende art Med erken gebelik testi yaptım gözle bile çok silik görünüyor güvenmedim tekrar yapcam