busrand benim de öyle geçti hamileliğim. Hep kabuslar gördüm. Doktordan çıkınca tekrar hemen baktırmak isterdim. Ve tekrar doktora gidene kadar eyvah ya bebek öldüyse şimdi diye korkarak doktora gitmeyi bekledim. Çoğu zaman vaktini beklemedim, acillere gittim defalarca. Hareketleri dışarıdan bile belli oluyo ama hala korkuyorum. 34 haftalık hamileyim. Geçmiş olsun. Ama bence stres olmak bebeğe de kendine de boşuna zarar. Sanki kesinlik varmış gibi tadını çıkar ve gününü bekle. Eğer genetik sorun yoksa ve büyük kaza geçirmezsen, doktor kontrolüne her ay gidersen, doktorun sözünden çıkmazsan hiçbir şey olmuyo. Ben burdaki hikayeleri, çevremdekileri ve internetteki videoları çok kafaya taktım ama takmamak en güzeli.